GIK

Alla inlägg under januari 2007

Av Evelina - 31 januari 2007 21:32

Damn! Missade OC ikväll. Dock tänkte jag se på det nu istället. Finns inget bättre en den serien!http://www.youtube.com/watch?v=6tPV4hVnU5Q&mode=related&search=Ooh sen ska jag gå o lägga mig i min ny bäddade säng gud så skönt!

Av Evelina - 31 januari 2007 15:11

Som vanligt uppdaterar jag mig på expressen hemsida varje dag, dock stötte jag på denna artikeln idag. Mycket intressant, och den största frågan kan detta vara sant?http://www.expressen.se/index.jsp?a=857117Oooh min voffsing Hubert är den sötaste av dem alla och han älskar snö!Time to work.

Av Evelina - 30 januari 2007 19:27

Fan på mig själv, borde ha gått bättre.Men men vi får se hur det hela går...Gick en sväng på stan med johanna idag igen, och vi fyndade oerhört snygga scarf´s på Åhlens för endast 20kr/stDen ena var i enkelt svart siden, den andra var svart med mörka röda rosor. Goodie! Hittade en enkel svart topp med som var perfekt.Missa inte Grammisgalan ikväll, kl 20.00 på 4:an.

Av Evelina - 29 januari 2007 20:11

Ooooh, känns som att allt bara har varit så himla tråkigt idag. Var oerhört duktig förut, bakade piroger som blev jättegoda! Men att baka dem var inte alls kul. Jag blev på bättre humör när jag fick träffa Johanna, tränade spinning och så gick vi en sväng på stan. Insåg att jag faktikst inte har ett par "vinter-stövlar" så jag hittade ett par som var riktigt nice.Tur att jag har ett solarium, dags att lägga sig där en stund och hoppas på att morgondagen kommer gå bra. Wish me luck ;)ciao

Av Evelina - 28 januari 2007 18:54

En helg i Kalmar, som har varit great.Fredags blev det utgång till Ernesto, mycket shysst ställe som var urmysigt & good musik! Detta ställe får helt klart 4 stjärnor utav 5 möjliga!Igår blev det Palace en sväng och man kan ju lugnt säga att det kändes mycket större än det i norrk. Dock var det lika mycket konstigt folk som det är på alla Palace. Därför får kalmar´s Palace endast 3 stjärnor utav 5 möjliga!Lite pics från helgen med :)

Av Evelina - 26 januari 2007 10:13

Packat och klart i minsta detalj.Tror att jag har fått med mig det mesta,dock var MP3´n och en bok(Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak) det viktigaste för mig att ta med eftersom jag ska tillbringa 3 ½ timme på en buss,gaah!Hoppas alla kommer få en lika trevlig helg som jag kommer att ha ;)

Av Evelina - 25 januari 2007 22:35

inlägg.Om ungefär sexton timmar kommer jag att befinna mig i Kalmar. Ska bli mycket spännande att få prova på "Kalmars Uteliv" för en helg med maddis och jag lovar det kommer att betygsättas i början av nästa vecka!Ciao

Av Evelina - 25 januari 2007 21:50

Min nya blogg Evelina heter jag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards