GIK

Alla inlägg under september 2007

Av Evelina - 26 september 2007 20:42

kände att jag behövde göra något nytt. Så jag gjorde en ny blogg så jag kan återfå min känsla igen...



http://nogg.se/ej

Av Evelina - 25 september 2007 16:17

Åter tillbaka i bloggträsket eller nja jag ska försöka bli lite mer aktiv. Har tappat känslan för att skriva och känns mesta dels jobbigt men jag ska försöka! För trots allt går solen upp varje morgon.

Kriminalitet som livsstil har vi kommit in på nu också, långa diskutioner och en del frågor är onödiga. jaja, annars är det intressant.


Lägenheten blir fin och jag känner mig hel nöjd. Imorgon ska jag gå till badet och skaffa kort det känns ännu bättre.


Oooh ja pengarna bara flyger iväg!

Av Evelina - 17 september 2007 21:00

när människor måste lämna våran värld. De människor som står oss närmast. Vi är dåliga på att visa vår uppskattning, men när nån rycks ifrån oss blir vi påminnda igen att vi måste ta hand om varandra.


-Änglar finns


Jag finns här för dig R

Av Evelina - 11 september 2007 07:58

Då var man åter hemma i Sverige igen. Eller okej jag kom hem lördagskväll så några dagar har jag ju varit hemma. Har fullt upp just nu så bilder från Magaluf får komma senare när det inte är så rörigt längre.


I söndags flyttade jag också, eller inte jag utan alla möbler och stuffs. Jag själv tänkte flytta dit i helgen. Blir riktig fin och mysig lägenhet ;) Men som sagt när allt är klart med den så kommer det pics på den också så ni får se!  Plus detta har jag även missat 4 dagar i skolan, så idag får jag verkligen hoppas att jag hänger med men de gör jag nog. Hörde att vi hade börjat med grupparbete om droger så det är väl det vi ska läsa idag...


Jaja som sagt mycket att göra men kommer försöka blogga massvis ändå!


Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards