GIK

Alla inlägg under maj 2007

Av Evelina - 31 maj 2007 18:40

jag med raska steg går uppför trappen ska till sovrummet för att hämta trådlösa telefonen. Hör jag nått surrande från golvet bakom mig. Ser en STOR bålgeting krypandes längs golvet, bryts i panik ville bara skrika odck är inte p hemma så han kan ju inte hjälpa mig. Jag kan alltså inte gå ner till undervåningen eftersom den stora fula elaka insekten ligger precis framför. Vad gör man? Jag kom på att p har sitt påskägg i sovrummet liggandes, jag tar ena halvan och lägger över äckliginsekten. Så nu ligger det ett påskägg på golvet. Jag vet att man egentligen inte får göra så här, men jag hade inget annat val


åå nu kommer jag inte kunna sova. P kommer hem sent så då får han ta och döda den, om den inte redan dött av syrebrist


förlåt djurvänner

Av Evelina - 31 maj 2007 08:33

Gud vad jag blir trött på detta väder. Känns inget roligt att gå ut utanför dörren. Inte veta vad man ska ta på sig heller. Jag som ville ha klänning idag, får välja nått annat. Ge mig sol!

Idag ska jag på information om den ena utbildningen, ska bli intressant och se vad de har att säga. Efter det ska jag busa med min favvo jenny, borde köpa nån fin topp eller klänning tills imorgon för då ska jag på 38-års kalas(Klara 20+Lisa 18) tänkte först ta min ena nya vita klänning men den ska jag ha på p´s och deras fest, och den andra på johannas examen och jag kan ju inte ha samma klänning det går inte alls. Så ja en ny klänning måste jag inhandla idag och bara därför kommer jag säkerligen inte hitta nån.


Trevligt är det att gå upp varje morgon. För på köksbordet ligger det alltid en lapp som söt har skrivit till mig. Ett stort plus varje dag, blir så glad av sånna saker, tänk vad enkelt.


Ciao

Av Evelina - 30 maj 2007 16:03

Tjat,tjat,tjat om midsommar börjar det att bli. Jag har inte en aning vart man ska ta vägen då. Jag som alltid är i skärgården kanske borde prova nått nytt? P tycket att jag skulle hänga med på ka´s stora fest, kanske jag borde? Han hade även hälsat till min söt att jag fick ta med hur många tjejkompisar jag ville, någon som vill följa med på årets rockigaste midsommar fest? ;D babiiboo jag vet att du vill

Av Evelina - 30 maj 2007 07:45

Sitter här alldeles ensam, ledig idag & imorgon sen börjar jag att jobba förfullt. Förstår inte vart det fina vädret har tagit vägen? men visst är det väl så att när man är ledig får man bara struntväder, jag som vill ha en massa sol... Time to eat

Av Evelina - 29 maj 2007 21:42

Inhandlade ett par superfina kaffemuggar idag. Vita utan på och svarta inuti. På utsidan var det även en massa smala krumerlurer i mörk grå färg. Riktig nöjd och p blev glad ;)  Men just nu sitter jag och latar mig medans p får dammsuga, hihi.


Nu är det dax för mera Prison Break. Me love



Puss och god natt

Av Evelina - 29 maj 2007 15:27

Fuskisar på er som har bal idag. Här är några bilder från våran bal 2006. Tänk vad fina vi var ;)

Av Evelina - 29 maj 2007 09:38

Usch, inte var det alls roligt att ta sig upp ur sängen idag. Benen kändes tunga, håret kändes äckligt och ja det mesta har varit jobbigt nu på morgonen. Vet att jag måste plocka ur diskmaskin, måste städa, ja bara en massa med måsten och då blir allt så sjukt tråkigt. Jag satte mig här en stund har kollat på Prison Break, skulle vilja krypa ner i sängen igen sova bort dagen och bara gå omking i pyjamas men icke sa nicke nu måste jag göra alla mina måsten annars får man dåligt samvete till kvällen. Hade det varit söndag hade det varit okej att ligga kvar länge i sängen. Vädret är också dåligt.


Jag vill ha söndag idag

Av Evelina - 28 maj 2007 20:56

Yeah, fick min Malaco topp idag.

Det står- Helt naturlig .


Lite söt, nästan lika söt som nya fun light Rabarber.

- Mer vuxen, mindre söt

Ovido - Quiz & Flashcards