GIK

Alla inlägg under februari 2007

Av Evelina - 28 februari 2007 22:00

Straighten up little soldierStiffen up that upper lipWhat you crying about?You got me

Av Evelina - 28 februari 2007 21:21

Om ca 40min ligger jag framför tv´n- Lustgården.Visst går detta hem, men "Fråga Olle" kommer att alltid förbli det bästa sex&-relationsprogrammet enligt mig. Jag sitter här och drömmer mig lite bort, jag vill att BB ska börja nu och inte i höst.Imorgon ska jag vara duktig igen, ska simma. Och självklart måste den nya bikinisen provas och se vad den går för! Supernice. Jag måste även tvätta och hinna med att umgås med mina käraste vänner. Förövrigt saknar jag min babiiboo madde mycket. Men jag vet att hon tänker på mig varje dag, varje minut och det gör mig happy!hihi.Och som vanligt klarar jag mig själv, alldeles galant.

Av Evelina - 28 februari 2007 15:33

Tidigt på morgonen idag simmade jag och johanna. När vi väl kom till badet kändes det som att man inte har varit och badat på år & dar. Det stämmer ju i för sig. Vi var som två gamla damer som virrade omkring, och jag som trodde att vattnet skulle va jättkallt var plötsligt behagligt varmt.Det kändes i hela kroppen när man simmade och det är bra!Sedan blev det en sväng i några butiker. Jag köpte min efterlängtade bikini som är svart med aprikos-gul-fjäril på. Jättefin! Jag köpte ett sött armband med, rosa pärlor med små silvriga berlocker på. Me like!Time to work...

Av Evelina - 27 februari 2007 21:28

Går absolut inte sitta still och tyst till denna låt. Grymt bra!Justin Timberlake- What goes around,comes around

Av Evelina - 27 februari 2007 20:45

Jag har sett en bikini som jag måste inhandla. Tänkte handla den i morgon, för johanna vill alltid gå på stan med mig.hihi Dessutom borde jag spara lite pengar denna månad, men som sagt det är himla svårt. Men den senaste veckan har varit en toppenvecka just med money...Bonuscheck på MQ 500:-Bonuscheck på H&M 250:-Hitta en 500:- på mitt rumLyllos mig!!

Av Evelina - 27 februari 2007 13:39

Har lyckats spendera lite money idag, ny mascara Nouba, ett smycke och en bok "Energitjuvar". Att köpa saker är jag bäst på. Imorgon ska jag leka med johanna...P&K

Av Evelina - 26 februari 2007 21:07

Och som vanligt hatar jag måndagar. Förstår inte varför vi är så många som hatar den dagen. Om jag fick bestämma skulle jag ta bort måndagen helt, eller byta namn på den. För just nu får man bara ångest när man hör ordet: Måndag. Nästan lite synd om måndagar.

Av Evelina - 26 februari 2007 20:49

Yeeeeah ikväll börjar äntligen Prison break igen. Tur det, så man får se lite ögongodis!

Ovido - Quiz & Flashcards