GIK

Alla inlägg den 12 februari 2007

Av Evelina - 12 februari 2007 21:11

Kvällens låt som jag absolut inte kan sluta lyssna på.P Diddy feat Christina Aguilera- Tell meTell me, what you thinking about When you got me waitng patiently And usually, I don't have to wait for nobody But there's something about you That really got me feeling weak And I'm trying to find the words to speak Boy, I got my eyes on you Tell me what you wanna do I can picture you in my room Until the morning I don't even know your name Boy, I need to know your name I'm hoping that you feel the same Tell me if you want it

Av Evelina - 12 februari 2007 16:51

Ja idag är det en Evelina-dag.Grattis till mig själv på namnsdagen!hahaSka snart åka och hämta ut ett paket, minns dock inte vad jag har beställt för kläder. Vilket minne!Oooh jag vet mitt minne är som en guldfisk. Så ska jag ut och gå en lång promenad med, har inte varit ute nått på hela dagen, bara jobbat.Eftersom det är en Evelina-dag så får jag bestämma maten till kvällen, välja kanal på tv, och allmänt ha det bra. Jädrans vad shysst av the family.Skämma bort mig själv oxå genom att sola & bada i bubbelbadet! MER EVELINA-DAGAR TACK!

Av Evelina - 12 februari 2007 08:54

Jag vill ut och leka i snön.

Ovido - Quiz & Flashcards