GIK

Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Evelina - 1 februari 2007 22:11

Jag vill även tillägga att imorgon kommer det upp lite pics på mina tatueringar jag har. Och självklart ska ni få se motivet till min kommande tatuering!Nu är det dags att ta en varm dusch för att sedan göra två inbakade flätor i håret. För imorgon vill jag vara lockig.

Av Evelina - 1 februari 2007 21:57

Sitter och tycker hemskt mycket synd om mig själv. Har lyckats få ett litet stänk frityr/olja på ovansidan av min hand. Ser ut som jag har blivit stungen. Oooh attans vad ont det gjorde! Förstår inte på mig själv riktigt, jag får ont så fort nån petar på mig. Men att tatuera/pierca mig klarar jag galant utan att det ens gör ont..Humm, varför? Psyket som påverkar?Såg att jag hade fått en kommentar på mitt förra inlägg om min voffsing Hubert vad han är för ras?Hubert är en blandras. En blandning mellan Boxer, Pinscher & Amstaff.Han liknar mest en boxer & Astaff. Dels för att han har underbätt och den muskulösa kroppen. O visst är han urfin!

Av Evelina - 1 februari 2007 10:31

En lång morgonpromenix blev de idag mycket skönt, försökte ringa till johanna och se om de ville komma till mig imorgon i stället för jag är ledig då! Mycket skönt. Tänkte även åka till min Thesan imorgon för att spana in hennes nya lägenhet.hihi Attans, kan någon avboka er plats på Core imorgon. Jag vill faktikst gå på johannas pass! AVBOKA.

Ovido - Quiz & Flashcards