GIK

Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Evelina - 15 februari 2007 20:56

Nu fick jag ont i magen. Faaasiken. Sluta.Att det ska vara så svårt ibland..."Kom ihåg att tystnad ibland är bästa svaret"

Av Evelina - 15 februari 2007 20:41

Lite pics på mina nya brills kan ni se nedan. Ååå jag lovar de förgyller min vardag nu.Idag har jag jobbat, sen åkte jag till J & S. Åt mat. Sedan hälsade vi på Katja och hennes man och deras lilla krabat Milo som de har gjort,hihi. Jättefin bebbe! Jag fick en hjärtans-present med utav J & S, en ursöt topp (ljus turkos med vita körsbär på. Me like!

Av Evelina - 15 februari 2007 09:19

Jag har precis insett att jag missade programstarten av "Lustgården" igår. Och jag som så gärna ville se det. Jag var så uppe i mitt solande så jag glömde det totalt. Efter jobbet idag blir det funny. Förövrigt känner jag mig på topp, ska ha mina nya brills idag som är riktigt fina! :)Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards