GIK

Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Evelina - 7 februari 2007 21:55

Jag vill vara lika rik som han är.Jävlans anka

Av Evelina - 7 februari 2007 21:43

Just idag lyckades jag skapa livets stora dilemma. Jag kommer inte kunna sova i natt på grund av det. Jag önskar att jag aldrig hade gått till optikern...Var hos optikern idag för att beställa nya linser, och så var jag ju tvungen och checka de nya bågarna som har kommit in. De var grymt snygga och jag hittade ett par glasögon som var som gjorda för bara mig. Ett par "evelina" lixom. Bågarna kom i från Face och är lite Brun-röda-lila-metallic, på insidan är de turkosa. De var så sjukt fina och vill man vara fin kostar det oxå. Egentligen har jag inte råd, men jag kan ha råd om jag bara villJag hatar utgifterNu ska jag gömma mig under kudden för att slippa behöva tänka och tycka synd om mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards