GIK

Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Evelina - 25 februari 2007 23:15

Av Evelina - 25 februari 2007 22:59

Jag satt precis och tänkte på att vi människor oftast har ett lyckotal, nått tal som tilltalar dig lite mer än något annat. Jag har inget, jag tror inte det. Vilket är erat lyckotal?Lön snart, wihooo.Grym låt! tralallalla...Gwen Stefani- Sweet escape"If I could escape And re-create a place as my own world And I could be your favorite girl Forever, perfectly together And tell me boy, now wouldn't that be sweet?"

Av Evelina - 25 februari 2007 11:41

Fredags kvällen blev det partiie med jenny. En lyckad kväll med drinkar hit och dit. Att gå på lokalfest borde man göra oftare. Krogen suger. Hamnade på efterfest hos J. Bastu och bubbelbad blev det. Och jag gjorde min första snöängel detta år, och vi ska även tillägga att detta gjorde endast i trosor. Kkkkkallt.Lördagen blev en seeeeg dag, sov ut ordentligt eftersom det tidigare inte hade blivit någon sömn. Lagade sweet and sour på kvällen. Mumsigt!Ny duschad och känner mig nästan på topp. Är grymt förkyld. Ska lägga mig en liten stund till i sängen för att sedan jobba hela dagen lång.Update later

Ovido - Quiz & Flashcards