GIK

Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Evelina - 2 februari 2007 22:21

Din senaste önskning? Att det borde vara fler timmar på ett dygnKramade du senast?thesanAntal sms under det senaste dygnet? 14 stDagens tabbe? Fick återfall, köpte mig en godispåseSenaste köpet? En godisskål och en diskborste med dödskallar på till thesanSkrattade du med sist? MammsenVar du arg på senast?MaddeHar ringt dig sist?JonasSkulle du vilja träffa någon just nu? Nope, skönt att vara självVem såg dig gråta senast? MammsenVill ha just nu? Permanentat hårVem gav dig din senaste utskällning? Minns inte, brukar aldrig få utskällningHur länge sov du senaste natten?8h & 10minSenaste förälskelsen? Killen som jobbar på statoilKvällens planer? Sova gottVeckans mål? Träna mer och skratta mer Dagens plus? Mitt hår, har fått många komplimanger. Mycket happy

Av Evelina - 2 februari 2007 11:13

Jag drömde inatt, inget ovanligt om man heter Evelina Jonsson. Men det fanns en person med i denna dröm. En person som jag inte pratar så mycket med, när drömmen plötsligt tar slut och jag vaknar till så får jag ett sms. Och vet ni vad? det smset kom från just den personen jag drömde om. Humm, konstigt tycker jag.Oooh yes, jag lyckades få tag på en biljett till Core-passet idag. Så förhoppningsvis så kommer jag ha riktigt med träningsvärk i morgon!!Time to work.

Ovido - Quiz & Flashcards