GIK

Alla inlägg under februari 2007

Av Evelina - 20 februari 2007 20:32

Jag tror jag dör av smärta.Jag har så ont.Min kropp.

Av Evelina - 20 februari 2007 15:25

Jaa, ont:et i halsen är tillbaka.Min kropp hänger inte med,den har också ont.Och nu ska jag jobba.Jag mår inget bra.

Av Evelina - 19 februari 2007 20:22

Av Evelina - 19 februari 2007 19:56

In the day In the night Say it right Say it all You either got it Or you don't You either stand Or you fall When your will Is broken When it slips From your hand When there's no Time for jokingThere's a hole In my plan

Av Evelina - 19 februari 2007 14:32

Inom kort blir det ny design på min blogg.Måste bara se vilken som blir bäst. me like!

Av Evelina - 19 februari 2007 14:23

Kunde nästan tro att det var våffeldagen idag, så grymt sugen jag var på våfflor. Så jag var tvungen att laga till några stycken. Mumsigt! Ska checka rummet lite och plocka i ordning. Ser faktikst rätt okej ut, jag har faktikst försökt att skärpa till mig den senaste veckan.Blir det universitetet till hösten blir det eget boende och då måste jag städa. Så det är dags att lära sig. Ordning & reda

Av Evelina - 18 februari 2007 09:18

Fredag: Blev det utgång iaf med Fia. Dock i nyktert tillstånd, skulle faktiskt köra. Men vid tolvslaget så lyckades jag med nått helt otroligt. Jag låste in min bilnyckel i bilen så det blev ingen hemresa senare på natten. Jag & Stina vandrade hem till henne efter att Palace stängde, och det är tur att man är liten så man får plats i hennes soffa!Lördag:Mammsen och pappsen fick komma och hämta mig i norrk kl 8.00, fick extranyckeln så jag kom in i bilen. Inte alls många timmars sömn, men ibland kan det ju va så. Senare på dagen fick jag besök, hihi. Var även hos ena kusinen som fyllde år. Sedan åkte jag till J & S, kollade på Melodifestivalen och sedan på filmen "Nära och kära" och jag lovar den var riktigt rolig.Bra film.Idag: Ska jag ut och gå en lång promenad, titta på "Andra sidan häcken"

Av Evelina - 15 februari 2007 20:56

Nu fick jag ont i magen. Faaasiken. Sluta.Att det ska vara så svårt ibland..."Kom ihåg att tystnad ibland är bästa svaret"

Ovido - Quiz & Flashcards