GIK

Alla inlägg den 20 december 2007

Av Evelina - 20 december 2007 20:13

Nu visas det på tv, det jag väntat på ett tag nu. En dokumentär om Spice girls. Jag var ett trogen fan under några års tid, och det tror jag många av oss var. På rasterna i skolan böts det idol-foton av dem och jag hade ett helt album med en sån där fin spice girls pärm till också. Tänka sig hur mycket pengar man slösa på de? hela månadspengen under en lång tid.

Jag gillar tjejerna även idag, för trots allt var det riktig girlpower när dom fanns och de var det bästa bandet tyckte jag då. Och hur många gånger mimade man inte till dom? jag var alltid Geri eller Mel B.

Det var tider de...

Av Evelina - 20 december 2007 19:43

Det finns mycket att göra så här års. Så mycket att jag faktiskt inte har haft tid att blogga. Tiden behövs till mycket annat, men NU äntligen kommer jag tillbringa mycket tid hemma! Tänkte göra en kort resumé för er, så ni har koll på vad jag har haft för mig...


- 1 december var min 20-årsdag. Det innebar med frukost på sängen av älskling och ett halsband av Efva Attling- "breath and exhale". Sedan bar det av till the family där det bjöds på fika och cider. Även ett försök att övertala mig att gå till systemet lyckades de inte med. Fick kläder, en ring från Attling- "Amor, Vincit, Omnia"- Kärleken övervinner allt. Och sist men inte minst min 20års-fest!

To much alkohol för många av oss som var där. Det bjöds på mat och efterrätt och en hel del lekar. En kväll att minnas!


- Under denna period hade jag även praktik på Stadsmissionen i linkan. På ett stödboende för missbrukare. Jättekul och intressant, även om jag var lite rädd från början över att få träffa aktiva missbrukare. Men lugn som jag är gick detta galant.


- Julklapps-julgodis stök. Alla julklappar är klara, köpte de sista i måndags. Så detta år har jag varit förvånadsvärd duktig med detta. Även allt julgodis är bakat och klart, så nu är det bara att vänta till julafton kommer så jag kan få äta upp dem!

- Igår kom min älskade kissemiss hem. Alice! Liten och söt. En bestämmande dam är hon. Mamman är main coone och det syns tydligt på henne. Stora tassar, öron, och hennes toffsar på öronen som på ett lodjur!



Ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards