GIK

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Evelina - 6 februari 2008 22:08

Min tid räcker inte till allt jag vill. Denna vecka har jag prioriterat, träning, solarieöarna(ooh, äntligen snyggbrun), p, skola... Så tyvärr har jag inte hunnit slänga in några ord på bloggen. Som vanligt säger jag att jag ska försöka att bli bättre, men ja Rom byggdes inte på en dag! 

Efter att haft grupp-psykologi vänder jag nästan ut och in på mig själv. Varför är jag envis? varför känner jag så? När känner jag så? Vad kan det bero på? osv. Men det är tur att ingen är perfekt, men det är alltid lättare att ta dålig kritik, än bra kritik- Sucks!

Blev en mini-sväng på stan förut handlade nya jeans, två naglack ett glittrigt och ett lila, och andra saker. Sedan blev det att sitta och prata med stinis under tiden hon blev fin i håret hos mammsen. Och kvällen avslutades med djupvattenträning, wihoo!

Som sagt nu vill jag ha helg, en jävligt bra helg! Ge mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards