GIK

Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Evelina - 8 februari 2008 16:12

Jag har knappt suttit still idag, eller jo i skolan så gått det gick. Jag har en "häftig" känsla i kroppen just nu. Jag vill göra allt på en gång, jag vill göra det roliga nu, men inte så långt kvar. Det kommer bli prima, men som sagt vad som helst kan hända. Funny! Sitter ihop krupen i min sköna fåtölj, hemma i lägenheten för en gångs skull. Har inte varit här på år och dar. Synd, för jag älskar den. Några människor som ska komma och titta på den på måndag. Hoppas det är några vettiga, några som kommer ta hand väl om lilla Pärlan... Men inte långt kvar tills jag flyttar till hus och blir sambos ;)



Nu måste jag återgå till det jag håller på med, sedan måste jag besöka några butiker. Och ikväll ska vi på middag hos min mammsen & pappsen. Ooh! Då får jag träffa min älsklingsvovve Hubert.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards