GIK

Alla inlägg den 3 november 2007

Av Evelina - 3 november 2007 19:24

Här på sidan http://www.bluebox.se/gelaskins.asp hittar man snygga dekorklistermärken till din Laptop för lite mer än 200:-

Jag ska beställa en så fort jag vet att det passar min dator, men vilket motiv jag ska välja blir svårt. Jag tror jag tar fisken- Kintoto Blot


Supersnyggt!


Av Evelina - 3 november 2007 18:30

här hemma. Imorgon kommer the family hem efter att ha tillbringat 16 dagar i paradiset. Antar att de har tagit massor med pics så det ska bli kul att se. Princip pratat med dem varje dag i mobilen så jag har fått känslan att tiden har gått fort. Jag kommer nog alltid va mammsen- och pappsen kär. Så idag har det blivit en del städning, sjukt tråkigt men måste.


P och jag ska troligtvis åka till Ikea imorgon. Måste kompletera lite saker till lägenheten och det är bara för kul att handla inredningssaker så vi får se vad de har att erbjuda ;)

Ovido - Quiz & Flashcards