GIK

Alla inlägg den 16 november 2007

Av Evelina - 16 november 2007 15:18



Har styrt och ställt i min klädgarderob, och ja en del utav alla kläder är upphängda på galjar resten orkade jag inte med idag.

Nu blir det filmmaraton tills imorgon, dock åker jag väl hem skapligt måste vara pigg & fräsch tills kryssningen ;)


Har hunnit lyssna igenom en del utav Britneys nya skiva och den är över förväntan mycket bättre. Låtar som- Gimmie more( okej lite gammal nu, men bra), Radar och Piece of me, kommer jag definitivt att lyssna mer på.



Av Evelina - 16 november 2007 11:35

Mycket på praktiken men nu är allt ordnat inför ikväll. Börjar inte förens vid fyra idag, så har unnat mig lite solning nu på morgonen. Så skönt med lite värme för de börjar bli lite kyligt ute.

Var hundvakt nu i veckan åt lilla Saga som bara är sex månader gammal än så hon är liten och busig ;)


Fredaaaaaaaaaag, yes!



Ovido - Quiz & Flashcards