GIK

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Evelina - 13 augusti 2007 08:29

Äntligen är det så där varmt på nätterna så man inte behöver använda någon tjockare tröja. Så varmt på nätterna som det egentligen borde ha varit hela sommaren men som inte kommit förens nu. Men visst, bättre sent än aldrig!



Fredagskvällen blev det partie natten lång. Började vårat festande hos Hultberg och där var även Ryd & Åke. Kan man tänka sig, en gång teknist allt teknist. Allt är på topp när man får festa med dom. Stinis och jag var alldeles för glada i spriten och i vinet så fort gick det. Vinglar in i nått öltält hinner sitta ett par minuter när vi sedan kommer på att vi skulle gå till Palace, så där avslutade vi våra sista timmar för denna partynight.


Lördag-söndag var jag med the family. Var ute med båten för att sola & bada, mycket avslappnande och skönt. Igårkväll blev det att hälsa på faster som precis har flyttat sedan gick jag och kusin till Smultronstället för att äta glass i stora lass. Min förra chef erkände att de saknade mig väldigt mycket, fast det visste jag ju ;) Pernilla gjorde min glass vilket resulterade i att den blev gigantiskt stor och så fick jag ett rosa hjärta. Hihi, okej lite interntjoke! Och senare på kvällen kom P hem från Norge, saknat honom alldeles för mycket...



Om en vecka kommer målaren. Ungefär om två veckor kan jag flytta in. Allt är princip köpt, eller inte riktigt fattas lite saker. Som tv-bänk+bord men vet vilket jag vill ha så egentligen bara att köpa. Barbord med stolar får jag utav mammsen och pappsen får stå för tv:n Det kommer bli toppenbra, vill ha allt klart nu!

Ovido - Quiz & Flashcards