GIK

Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Evelina - 16 augusti 2007 15:25

Trött och mätt är hur jag känner mig just nu. Mammsen och jag lunchade på fräcka frökens. Pasta med oxfile & färska campinjoner,mumsi. Handlade inflyttningspresent till a & s, måste bara tillägga att Cult design har sjukt mycket fina saker. Jag vill ha ALLT. Ett besök på mio blev det också, har beställt två barstolar till eftersom jag vill ha fyra st. Så nu var det klart, bara lite små stuffs som måste ordnas men förhoppningsvis kan jag hitta lite ikväll när p och jag är på Ikea. Bjuden på mat ska jag bli också, som jag aldrig blir annars. Eller rättare sagt jämt ;) sweetie.



Annars har jag väl lite ångest över att jag ska jobba frukost imorgon. Ska börja redan 06.30 med frukosten så det blir att gå upp tidigt imorgon vare sig kroppen vill det eller ej. Jippie!

Ovido - Quiz & Flashcards