GIK

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Evelina - 21 augusti 2007 23:07

Sista dagen på jobbet blev bara en bakdag. Allt skulle bakas inför något pensionsgäng som skulle komma dit senare i veckan. Jag höll mig till att göra alla småkakor medans c fick uppgift att göra massor med sockerkakor. Efter det känner jag att man måste ha mer bakdag, hur roligt som helst!


Sedan blev det att shoppa för en stor slant, behövde ju faktikst nya kläder tills skolan skulle börja (igår) Köpte en svart skinnjacka, Brun väska Fred Perry och en tunika. Tänk vad fort det går att göra av med pengar, men fy vad roligt det är oxå ;) For hem till j & s och käka tacos och sedan se det nya programmet på kanal5  "ID" som var ganska kul, j och jag var riktigt duktiga på att kunna lista ut vad folk jobbade med!


Och så idag. Första skoldagen, inget märkvärdigt mest en massa prat om hela utbildningen. Fortfarande lite pirrigt men det känns så himla bra. Kikade i några böcker vi skulle läsa och det var så man ville läsa böckerna på en gång, så mycket intressant. Böckerna är dock inte det minsta billiga men tur som jag har får jag alla böcker utav moster :)



Wihoo imorgon är jag utbjuden på en romantisk middag. Älsk är bara för söt...

Ovido - Quiz & Flashcards