GIK

Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Evelina - 15 augusti 2007 19:59

Egentligen vet jag ju om att jag snart flyttar, ändå har jag nog inte riktigt förståt det än. Har länge tjatat om att få köpa en Bärbar dator men har inte hittat någon bra, och inte haft någon bråska eftersom jag använder min p´s dator. Men imorse kom tanken, prata med mammsen och visst fick jag köpa mig en dator, en bra sådan. Så efter jobbet åkte jag och p för att köpa min Fujitsu Siemens ;)

Så nu sitter jag här och är lika glad som ett litet barn är på julafton!



Tudeluuu

Av Evelina - 15 augusti 2007 06:18

4 arbetspass kvar sen är jag helt fri eller rättaresagt börjar skolan direkt efter att jag jobbat mitt sista pass. Längtar mycket att få börja plugga igen, få en vanlig rutin på allt och få egen lägenhet, för nu är det inte långt kvar tills jag flyttar in. Men ändå skönt att kunna jobba lite extra.


Vädret för idag ser inte ut att vara på topp, allt ser grått och tråkigt ut. En tjock dimma ligger tätt över kanalen men idag gör det igen dessvärre imorgon för då är det min lediga dag. Men om lite mer än två veckor åker p & jag utomlands så då kommer vi nog kunna sola mycket och vara sådär bruna som man egentligen skulle ha varit den här sommaren.



ciao

Ovido - Quiz & Flashcards