GIK

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Evelina - 17 oktober 2007 18:48

En tråkig bok eller det är i för sig inget fel på boken som jag ska ha prov på imorgon utan snubbarna som dyker upp från ingenstans. Walters teori blablabla. Ett prov på uppbyggnad av ett trossystem och utredning av behandling och kriminalitet! Det är intressant men boken gör det svårare. Men som sagt det ordnar sig ;) bara att läsa 100 sidor till i Boken Kriminalitet som livsstil...



Oooh min älskade lille Hubert ska vara hos mig i 16 dagar. För the family åker till Thailand men jag ja ska vara hemma i tråkiga Sverige. Men visst får skylla mig själv när jag tackade nej till att följa med till Thailand för 7:e gången. Hur dum får man vara? Visst fick jag en resa med älsklingen istället och ja jag nöjer mig med det ;)



NU är det skärpning på mig med mitt bloggande.

NU ÄR JAG TILLBAKA

Ovido - Quiz & Flashcards