GIK

Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Evelina - 31 oktober 2007 17:43


SIC ITUR AD ASTRA

Av Evelina - 31 oktober 2007 13:53

Som vanligt vaknar jag tidigt. 04.30 varje morgon ska muffe, den ena katten bli kelad. Han är lite speciell men otroligt fin ;) Somnade om ett tag och sen gick jag upp. Varm oboý och en maka fick det bli och gud så gott det var. La mig på soffan och tittade på Americas Talent. Gick igår på tv´n men pappsen har skaffat sig en superduperbra digitalbox så man kan spela in massa och så kan man fördröja och massa andra saker. En bra grej helt enkelt. Fixade lite saker på stan sen åkte jag förbi farmors grav, la dit en liggande krans som var fin och passade bra till det andra som fanns där. Ett ljus också men det ska jag tända lite senare hade jag tänkt

Ovido - Quiz & Flashcards