GIK

Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Evelina - 30 oktober 2007 19:46

Vi hade våra planer att åka på en kryssning inom den närmsta tiden med några vänner. Eftersom p fått ett erbjudande som lät bra. Han ringde för att kolla upp vilka datum som fanns kvar, men får också veta att jag är för liten för att åka med? jag förstår inget. Vadå för liten? de jag ska åka med är ju mellan 27-30 år. Jag är ju i vuxet sällskap om de nu vill kalla det så.

ARG!

mms

Av Evelina - 30 oktober 2007 16:06

Borde inte finnas. Medans jag sitter och äter tomatsoppa och en bit mörkt bröd till lunch får jag ett mms av mammsen. Hela veckan har de terrat mig med bilder på när de ligger på stranden. Men idag får jag en bild på en till-lagad hummer som de skulle mumsa i sig, och visst tänk inte på mig. De gjorde enbart så eftersom dom vet hur mycket jag älskar skaldjur och thailändsk hummer är riktigt fin.

Två pics från Thailand 2006.

Av Evelina - 30 oktober 2007 10:26

Idag gick jag upp tidigt. Och ja det känns mycket bättre, än att ligga och sova halva dagen. Tog mitt första kliv ur sängen redan vid 04.30 kunde inte sova så jag var uppe och yrade en timme. Sen kunde jag tillslut sova. Morgonen har jag börjat med att försöka hitta lite adresser, skrivit på en hel del kuver. Så nu är det bara frimärken som saknas, sedan ska alla inbjudningar skickas iväg ;)


Resten av dagen är helt oplanerad, men jag får väl hoppas på att nått spännande händer!

Ovido - Quiz & Flashcards