GIK

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Evelina - 24 oktober 2007 21:38

utav Pierre 

Här är reglerna:

  • -Länka till den som utmanat dig.
  • -Berätta sju sanningar om dig själv.
  • -Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
  • -Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

  • Nedan följer mina sju sanningar:


    - Jag måste köpa ett nytt klädesplagg varje vecka. Så är det. Shopping är min drog, och jag får ångest om jag inte hittar något att köpa. Det resulterar i att jag bara köper något, bara för att jag måste.


    - Jag är mörkrädd. Jag är så mörkrädd att varje gång jag är ensam så måste jag tända alla lampor som finns. Och sover jag själv måste jag ha en lampa tänd i sovrummet.


    - Jag kommer dö i en trappa. Sedan många år tillbaka har jag alltid sagt att jag kommer dö i en trappa eller att jag kommer trilla nerför en och dö. Detta har förföljt mig i kanske sex år nu och jag har fortfarande inte dött i någon trappa än som tur är.


    - Jag blir skit sur varje gång jag inte får som jag vill. Och är det någonting jag verkligen vill ser jag till att jag får som jag vill. Annars jävlar...


    - Jag är jätte mamma&pappa-kär. Pratar med båda två minst 3 ggr om dagen. Och träffar dom minst 2 ggr veckan. Jag älskar dom.  Jag kommer alltid att vara deras lilla flicka


    - Jag skulle kunna tänka mig att göra någon sorts skönhetsoperation.

    Helst fylligare mun/läppar. Men även fixa brösten efter att man fått barn, för vem vill ha hängtuttar? inte jag i allafall.


    - Jag är rädd för att bli gammal. Jag vill inte få grått hår, rynker och kärringfett. Nej tack kunde jag klara mig ur livet levande skulle jag välja att förbli ung.


    Jag väljer att utmana Madde, Johanna, Jossa

    Av Evelina - 24 oktober 2007 21:31

    eller inte. En del personer gör mig fruktansvärd irriterad. Tur att dessa personer bara är ett par stycken. En del gånger tar jag mig en funderare över hur en del människor resonerar, vad de väljer att prioritera här i livet. Och jag kan bli ännu argare på dem som är i min egna ålder, som håller på att tramsa och tro att de fortfarande är fjorton år gamla...

    Oooh tur att det finns andra underbara människor som förstår vad man menar!



    Tjingeling

    Av Evelina - 24 oktober 2007 16:09

    Wihoo säger jag idag. Inte allt för lång kvar tills man fyller 20. Lite mer än en månad kvar, hihi.

    Alltid lika kul att fylla år, mesta dels för att jag älskar att få presenter. Dock har jag inte önskat mig allt för mycket saker än förutom smycken från Efva Attling men smycken från henne vill jag alltid ha. Och så har jag önskat mig mckörkort, men kom på att jag ändå kommer få det gratis eftersom p fixar allt.Vilken tur jag har!

    Många säger att fylla tjugo är kanonbra, men för mig är det bara ett tal. Javisst jag får handla på systembolaget dock vet jag inte när jag ska göra det.

    Så alla ni jag tycker om, håll utkik i era brevlådor nästa vecka för då kommer det en inbjudan till...


    Jag älskar överraskningar!

    Ovido - Quiz & Flashcards