GIK

Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Evelina - 29 oktober 2007 10:41

Första titten ut genom fönstret. Jo vad möts man av? att det spöregnar. Inte lite regn utan mycket. Tur att jag har en regnjacka, för jag måste ge mig ut med voffsingen och jag måste gå till brevlådan för att hämta min post. Jovisst är detta lite charmig med att bo i ett hus. Jag skulle även behöva ett par gummistövlar, men de lyckas jag inte hitta? Jag vet att mammsen har ett paket på posten som hon har beställt och just i det paketet finns det ett par gummistövlar. Men jag har ju inte hämtat ut det paketet, så det blir inga gummistövlar. Jag kommer bli blöt hela jag eller mina fossingar.

Jaja bara att ta tjuren vid hornen!

Av Evelina - 29 oktober 2007 07:34

Vad gör jag uppe så här tidigt?

Okej, jag är en morgonmänniska och tycker om att gå upp tidigt.

Jag vaknade vid 06.30, drygt för en timme sen och nu har jag varit uppe ett tag. Men jag har ju lov, jag borde ligga ner krupen i min säng och titta på en bra film. Fy skäms på mig.

Nope nu ska jag leka att jag är hybertrött och ska sova.

God natt

Ovido - Quiz & Flashcards