GIK

Alla inlägg den 19 april 2007

Av Evelina - 19 april 2007 13:36

Om man får säga så. Vaknade upp brevid p, okej detta var ett plus. Sedan till badet för att bränna 450kcal på 39 min. Träffa johanna, yra omkring lite, insåg att det var långt kvar tills klockan skulle bli 16 så jag bestämde mig för att ta bussen hem, men fick inte tag på pappsen. Så jag följde med j hem. Ringe till pappsen igen, inget svar sen helt plösligt var mobilen avstängd. Och pappa har nog aldrig stängt av sin telefon, så jag blev förvånad över det. Sen visar det sig att pappsen ligger på sjukhus, varit med i en trafikolycka, inget alvarligt som tur är. Vädret är bajs också, så nu måste jag platta håret igen. Sitter alldeles ensam i j & s lägenhet, hoppas de kommer snart.

Trååååk dag säger jag bara...

Ovido - Quiz & Flashcards