GIK

Alla inlägg den 24 april 2007

Av Evelina - 24 april 2007 21:48

Urfin väska från barbarella

Av Evelina - 24 april 2007 20:52

Jag köpte ju en helt underbar klänning för ett par veckor sen, och har bara användt den en gång, på påskafton. För en timme sen kom jag på att jag skulle tvätta den klänningen, jag letar igenom hela mitt rum och upptäcker att klänningen är helt borta. Den finns inte. Och jag har inte en aning om vart den kan vara nånstans. Det sjuka är att jag såg den för bara några dagar sen och mammsen med men nu är den spårlöst försvunnen. Faaaasiken, vart kan den va?

Av Evelina - 24 april 2007 16:48

En & halv timma har jag nu på eftermiddagen spenderat ute i det vackra vårvädret. En stor sol på himlen. Kan inte bli bättre. Med nya Glamour & hallonmilkshake som endast innehöll 90 kcal kändes allt toppen!


Jag älskar sol

Av Evelina - 24 april 2007 11:44

550 kcal försvann idag, 22 min solning blev det också. Gud så skönt, nu är jag pigg. Morgonen började 06.30 reta p lite grann när han stod i duschen. Jag tyckte det var jätteroligt men inte han pga hans morgonhumör som gör saken mycket mycket roligare. För en gångs skull åkte jag buss idag efter träningen, detta har inte hänt på jättelänge, men när jag satt och väntade på bussen så låg det en liten sybutik mittöver gatan. Det stannade minst 4 bilar utanför den lilla butiken, i bilarna satt det ett äldre par, gubbe & tant. Gubbarna satt kvar i bilarna medans frugorna gick in för att handla i den lilla sybutiken. Jag tycket då att det var ganska sött, och så himla "gamla par" typiskt att damerna ska uträtta ärenden och männen vägrar att följa med...

Får vi se hur denna dag slutar, alltid lika spännande

ciaoooo

Ovido - Quiz & Flashcards