GIK

Alla inlägg den 26 april 2007

Av Evelina - 26 april 2007 10:14

Faaaasiken, mina jordgubbar på min sida har förflyttat sig åt höger. De lever tydligen ett eget liv. Hur gör jag för att fixa?

Av Evelina - 26 april 2007 09:59

Hamnade på Halvars igår, åt glass med stinis och grönis + hennes nya pojkvän som är grek. Tänkte bara påpeka det så ni vet. Mjukglassen där var faktikst helt okej, den smakade inte för mycket grädde och inte för mycket vanilj heller. Den var mumsi. Köpte mig ett nytt bondelid linne som var vitt & turkost, jättefint att ha på sig nu när man är så brun! Och så blev det en polkagrisklänning(röd & vit randig) ursöt som jag ska ha på mig på lördag, då det blir en girls night out. Känns som att jag kommer bli fullast den kvällen men men det tar vi då tjejer,hihi.

Nu ska jag ta på mig min bikinis, smörja in mig med min älskade cocosolja och bli brunare.


Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards