GIK

Alla inlägg den 27 april 2007

Av Evelina - 27 april 2007 18:07

Nu finns lönen på mitt konto, känns toppenbra. Skulle vilja shoppa upp allt på bara kläder men icke sa nicke nu ska evelina hålla hårt i pengarna denna månad om nu det går, en stor summa måste gå till tatueringen & till 2 mindre räkningar. I hate räkningar, de är så oerhört tråkiga att behöva titta på. Nej vet ni vad nu ska jag ut och roa mig



Tjingeling

Av Evelina - 27 april 2007 17:49

Jag fick jobba dag idag, ett femtimmars pass. Gud så skönt. Nu är jag hemma håller på att göra i ordning mig ska busa lite med p sen. När jag nyss kom ut ur duschen ser jag nått i ögonvrån, nått vitt, nått ulligt. Tittar lite närmare, inser då att lilla valpen som nu inte längre är en valp (4 månader) har tagit kuddarna som ligger på soffan, bitit sönder och dragit ur all stoppning. Så nu ligger det vita små yviga saker i hela huset. Ända från tv-rummet ut till köket, vilken liten rackare. Söt är han ju och jag måste städa åå han är ju värre än min lillebror...


Av Evelina - 27 april 2007 10:01

ÄNTLIGEN FREDAG. Att vakna upp och veta att det är fredag är bland det bästa som finns. Det känns så bra och man går upp ur sängen med ett leende. P sjöng imorse, jag frågade varför och han sjöng för att det var fredag. Ja bra anledning, själv går jag omkring och sjunger I´m gonna live forever. Fast idag är ju en tråkig dag egentligen, solen är helt borta, jobbakväll är hemma inatt vid typ 01.00 roligt värre. Men imorgon då är det partylördag, m kommer hem åå jag längtar så. GE MIG LÖRDAG NU. Tatueringsmässan är ju med, dock kommer jag nog inte hinna gå på den ;/ fast det gör inte så mycket för jag ska ju ändå få min gjord om 2 ½ vecka.Wihooo, jag längtar såå. Dags att fixa nått mumsigt till matlåda, vad jag nu ska laga.

Oooh hoppas eran fredag blir toppen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards