GIK

Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Evelina - 1 mars 2007 21:49

Har precis sett klart på filmen "Haven" med Orlando Bloom. Helt okej film. Den får 3 stjärnor utav 5 möjliga.Imorgon på förmiddagen ska jag göra fransk manikyr på faster. Kanske även göra på mig själv med men jag får se om jag har lust. Ska natta kudden alldeles straxt, känner mig på bra humör men det är nog för att det är fredag imorgon. Vad skulle jag göra utan min rosebud, så underbar. Perfekt att använda nu på vintern. Toppen!

Av Evelina - 1 mars 2007 17:20

Dagen har gått till att simma, passade på att basta och sola också. Varmt & skönt. Träffat johanna, åt mat på paus,mumsigt!Och självklart gick vi på stan. Inhandlade en ny grå virkad omlott-tröja,urmysig och en kort svart kjol.Låtar ni måste lyssna på:Beyoncé feat Shakira- Beautiful liarTimbaland feat Nelly Furtado & Justin Timberlake- Give it to meAvril Lavigne- GirlfriendChristina Aguilera- CandymanVeronica Maggio- Kan inte säga nej

Ovido - Quiz & Flashcards