GIK

Alla inlägg den 28 mars 2007

Av Evelina - 28 mars 2007 13:15

Av Evelina - 28 mars 2007 13:01

I förrgår köpte jag mina nyblivna livskamrat. En sak som jag ska ha på mig varje dag, jo en stegräknare. Det sägs att man ska gå minst 10 000 per/dag och nu tänkte jag se om jag klarar det. Idag har jag hitills gått 6689 steg ( promenad 50 min) och lite senare idag ska jag jobba så jag kommer nog garanterat klara mitt mål för idag. Igår gick jag upp 03.53 ställde mig i en varm dusch och längtade tillbaka till sängen eftersom p låg där. Sedan bar det av till Stockholm för livsmedels-utbildning som började 8.30-17.00 mycket lärorik och intressant. Under en nagel har vi 8 miljoner bakterier, och att tvätta sig efter ett toalettbesök är ett måste.Köpte ett nytt linne för några dagar sen, me like! Helt klart mitt nya favvo linne- Kiss & tell

Ovido - Quiz & Flashcards