GIK

Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Evelina - 18 mars 2007 22:55

Ibland/ofta gör man verkligen så korkade saker, och man ställer sig alltid frågan efteråt. Varför gjorde jag så för?Ikväll har jag ett alldeles perfekt exempel på en sån "sak".Jag höll på att städa på jobbet, så kokar jag upp en stor kastrull med vatten. Och som vi alla vet så blir vatten VÄLDIGT varmt när det kokar. Jag tar kastrullen och häller i vattnet i hinken och så långt gick allt jättebra. Sedan skulle jag hälla i såpa i hinken med vattnet, men då samtidigt tappar jag i korken i vattnet. Jag skulle försöka att vara snabb så jag stoppar i mina fingrar i det heta vattnet för att försöka fånga korken. Jag lyckades inte ens få upp korken pga att den var så hal och där står jag med illröda och kokande fingrar för att jag råkade handla först och tänka sist...Jag varnar nu er för att inte göra samma misstag som mig.

Av Evelina - 18 mars 2007 22:35

Förstår aldrig varför just helgerna ska gå så himla fort.Måndag är det imorgon med, usch ångest att bara behöva tänka på det, dock är det ju lite positivt bara en dag kvar då... Tidigt i morgon ska jag och mammsen prova på vattenaerobics för första gången, ska bli spännande. De har bra musik iaf ;) Jag hatar att inte kunna få svar på alla mina tankar. Just nu finns det så himla många, och jag vet att det finns bara en som kan svara på alla dom, jobbigt nog.Och så kommer jag inte kunna sova i natt det är storm ute och då kommer jag sova så himla oroligt! Ååå tänk om jag kunde sluta att vara mörkrädd...ADJÖ

Ovido - Quiz & Flashcards