GIK

Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Evelina - 2 mars 2007 20:12

Maria Mena- I miss you love"Your t-shirt's lost it´s smell of youand the bathroom's still a messremind me why we decided this was for the bestBecause I miss you love..."

Av Evelina - 2 mars 2007 17:33

En bild som jag fota för ett tag sen. Grymt bra bild tycker jag.

Av Evelina - 2 mars 2007 14:07

Jag har tappat orden. Dagens buuuuu. Jag förstår inte alls hur en del tänker. Jag blir nästan lite upprörd.Sen några år tillbaka har jag blivit nojjig... Har man en gång fotats, så får man inte använda det klädesplagget igen. Och då syftar jag på alla ni som förekommer på vimmelbilder. Samma topp, som några helger innan.Nej vet ni vad, vill ni vara med på så många bilder får ni allt ta och byta kläder. USCH.

Av Evelina - 2 mars 2007 12:25

Gjorde precis detta test:http://www.blogthings.com/howscaryareyouquiz/Fick svaret:You are not scary, everyone loves you. Isn´t that sweet?

Av Evelina - 2 mars 2007 11:39

Nästa helg lördagen den 10:e mars, blir det girls night out till trappan. Ett helt nytt uteställe för min del. Under den kvällen blir det Pisang Ambon+ färsk pressade apelsiner. För er som tycker om fruktig banansmak är detta ett måste!

Av Evelina - 2 mars 2007 11:12

Denna helg går till att jobba. Dock är jag ledig idag. Är hemskt sugen på att gå på bio. Skulle vilja se Blood Diamond och Jakten på lycka men får se vad det blir. Ska luncha med kusin madde idag, tycker inte om att äta ensam för det är så himla tråkigt. Idag borde jag tvätta men jag väljer nog bort det. Jag tycker verkligen inte om att göra tråkiga saker (vuxensaker), de går helt bort.Dagens plus:+ Fria sms (5000 sms/månaden), fast det har jag alla dagar. Men idag känns det som ett stort plus.+ Fredag, jag älskar fredagar.

Ovido - Quiz & Flashcards