GIK

Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Evelina - 6 mars 2007 23:16

Spenderat min eftermiddag-kväll på jobbet. Mitt huvud känns som 2 ton betong ungefär. Inget hjälper. Bara superduper tabletterna Ibumetin men jag har ätit upp alla dom, blivit tablettmissbrukare under den senaste veckan...Jag tror verkligen jag vet vad jag vill.Äntligen I höst ska jag börja plugga, så snart måste jag skicka in anmälningsblanketten.I flera veckors tid har jag funderat över mina känslor och jag tror att det finns nått, faktiskt.Jag har aldrig ångrat mina beslut tidigare ang. förhållande-biten men nu har jag det.Shit"Boy I got my eyes on you So tell me what you want to do I can picture you in my room Until the morning. I don't even know your name Boy I need to know your name I'm hopin that you feel the same Tell me if you want it. "Vid ett senare tillfälle kommer jag blogga om mina vänner. Där de kommer få svara på olika frågor. Frågor mellan himmel & jord!ciaoooooooooo

Av Evelina - 6 mars 2007 13:18

Idag på förmiddagen har jag och mammsen haft mor & dotter dag. Mycket trevligt. Vi åkte till norrk tidigt på morgonen, simmade och solade. Sedan blev det lite fika,gotti. En tripp i affärer blev det med. Jag köpte mig en svart enkel kuvertväska(ink.axelband) till ett mycket bra pris. Hittade ett par jättefina svarta pumps med rosett från Stockholm DG, mammsen köpte dom till mig.hihi.Och nu har vi precis ätit thaimat!Dagens kommentar fick vi utav några herrar när vi var och simmade. De trodde mammsen var en kompis till mig och inte mamma...Men jag vet, min mamma är ju ung och fin! alltid.

Ovido - Quiz & Flashcards