GIK

Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Evelina - 22 mars 2007 18:26

Städat och tvättat är vad jag har gjort idag på dagen. Rensade även ur mina garderober, var inte så mcyekt att kasta men några plagg blev det. Tillbringade en stund i solariumet med, där är det varmt och skönt! Tänkte måla mina naglar nu dock vet jag inte vilken färg jag ska ha, rosa, gula, röda? får nog ta och fundera en stund.

Av Evelina - 22 mars 2007 10:15

Innebandy igår, haha väldigt roligt hade vi det.Allt är tillåtet kan man säga!Sedan tillbringade jag natten hos p, mycket prat och lite sömn blev det. Saknat dig oerhört mycket. Tvungen att gå upp 06.45 skulle simma med mammsen 07.30 Vad jag tänkte göra med denna dag vet jag inte riktigt, ska tvätta och städa rummet. Supertråkigt men ett måste tyvärr. Imorgon är det fredag, och jag tänker fortsätta sväva på rosa moln...Babiiboo, saknar dig jättemycket fast det vet du ju ;) kom hem snart

Ovido - Quiz & Flashcards