GIK

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Evelina - 5 januari 2008 23:59

Oj om en minut slår klockan 00.00

Dags att hoppa i säng efter en lång dag som började med att jag och mammsen åkte och storhandla. Jag vill observera att jag inte fått en endaste liten peng från csn i hela december, så ja jag är pank. Mammsen handlade smått och gott så nu är hela min frys full igen så jag klarar mig! Och kollade nyss upp när jag får pengar, på måndag. Bara en dag kvar. Då ska jag verkligen ta och unna mig själv nått bra och så måste det sparas pengar i spargrisen såklart. Detta har varit mitt i-lands problem de senaste veckorna, och jag vet man ska inte klaga... Jag lever ju!


Till kvällen kom d,h,t,k på middag. Jag som är mästerkock i köket hade ordnat Bacon-lindad kyckling( 5 timmar i min specialmarinad innan) m. klyftpotatis & kyddstark sås- ruccolasallad och chili fetaost. Mumsmums. Till efterrätt hade vi färsk fruktsallad och vaniljglass. Ja så nu kommer vi allesammans sova jättegott i natt kan jag lova ;)

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards