GIK

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Evelina - 9 januari 2008 21:57


Tröttheten börjar sakta krypa sig på nu så här på kvällskvisten.

Min dag har tillbringats i skolan med  prat om Primärgruppen, subgrupper, konfliktgrupper osv. inressant med våra olika faser i grupp som smekmånaden. Eftermiddagen var det olika dramaövningar med Dicken. Tänka sig att heta Dick, nej usch vilket namn på en person...


Nu ikväll gick jag till mammsen jobb, och prata med stinis som blev fin i håret. Sedan var det min tur att klippa mig, blev lugg och mer uppklippt. Så nu är mitt hår fint även fast det bara var typ en månad sen jag klippte mig. Tur att man har förmånen att ha mammsen som frisör ;) Någon timme senare åkte vi till badet och körde djupvattenjympa, känner lite i kroppen redan nu.


Hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag!

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards