GIK

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Evelina - 10 januari 2008 20:16

När man var liten hade man inga bekymmer om tiden och att tiden rusar iväg. Man hade inga tidsbegrepp, och tiden flöt förbi. Idag ska allt hinnas med på så kort tid som möjligt. Dagar blir månader, och månader till år. Det är skrämmande och lite skärrande när man tänker på det. Förhoppningsvis prioriterar man rätt, att man verkligen gör det man vill och inte för någon annans skull eller vilja. Men hur lätt är det egentligen? Ibland går det, och ibland inte alls. Ingen idé att hänga läpp över tid som gått till spillo, tid som utnyttjats av fel personer eller saker.


Hur ska man då veta vad man ska spendera sin tid på? För är det fel, inser man det oftast försent och då har tiden gått. Jag väljer idag att lägga all min energi och tid på sånt jag verkligen vill. Det känns bra att låta hjärtat styra och inte någonting annat. Jag har aldrig varit påverkbar av andra utan alltid gått min egna väg och det är jag glad över- För jag lyckas.



Tänk på- Du kan bara förändra dig själv, och ingen annan. Gör det du vill!                  

Av Evelina - 10 januari 2008 20:11


Wow Larsa, en grammis igår. Årets låt är definitivt hans duett med Miss Li. En låt som kan spelas om, om igen och en otroligt fin text. En grammis som kom i rätt händer!


Ovido - Quiz & Flashcards