GIK

Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Evelina - 7 januari 2008 22:20

Så är det åter tillbaka till skolan imorgon. Rapporten är inte fullständigt klar, men jag är på god väg och snart så kan den lämnas in. Längtar inte direkt för trots allt är ju lov bara för skönt men också väldigt slappt. Så det är nog bäst att återfå lite strukturer på vardagen.

Något jag ser framemot är imorgon kväll, då ska nämligen mammsen och jag prova på Fitnessyoga, ska bli spännande. Har bara gått på yoga så ska bli kul och se vad fitnessyoga bjuder på för rörelser ;)

Av Evelina - 7 januari 2008 15:38

Här kan du göra ett yrkestest och se vilket yrke som passar dig bäst.

-Jag blev barnskötare.

Av Evelina - 7 januari 2008 15:10

Efter att ha varit en rundtur på stan kommer jag hem fullt med påsar i båda händerna. Dock är inte ens hälften av alla påsar till mig, de är till min lillebror som fyller år. Presenter. Till mig fick det bli lite underkläder, träningsbyxor och en tandvitningspenna.

Tittade nämligen på Top Model för ett tag sen och såg att de använde en tandvitningspenna innan de skulle fotograferas, jag som älskar nya saker var självklart tvungen att köpa en sån liknande penna Natural White BrightStick . Inte för att jag har gula tänder, så blir man ändå lite sugen att prova och se. För trots allt blir tänderna mer vita och fräscha med denna produkt! så nu ska det testas...

Ovido - Quiz & Flashcards