GIK

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Evelina - 14 januari 2008 21:24

Efter några timmars skrivande så var jag äntligen klar idag. Har busat med lille kissen och hon lyckades riva mig ett x antal gånger så nu har matte klösmärken på ena armen.

Fikade med en gammal vän förut,trevligt att bara sitta och prata om allt & inget. Kunna le åt varandra för att det går bra. Det är lustigt egentligen att man kan "leva" utan en del vänner men när man väl pratar med dem igen så kan man prata om allt och det känns som igår. Kanske är det äkta vänskap? För jag menar en del vänner som man haft förut kan man inte alls prata med som vanligt längre och en del växer sig vänskapen starkare med...



Nu ska jag gå och krama p


Av Evelina - 14 januari 2008 10:27

Äntligen ser jag en liten glimt av solen. Men jag ska roa mig med mitt pluggande, kanske får det bli en promenad senare under dagen. Lite nya pics tänkte jag fixa under dagen. Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge...

Av Evelina - 14 januari 2008 10:14

I lördags morse var det dags att få prova den nya träningsformen- Flowin. För er kanske det inte är någon nyhet, men för mig var det. Jag hade inte en aning om vad det var mammsen drog med mig på.

Men det var riktigt kul, svårt och jag lovar jag fick nog använda alla muskler jag har. Träningsvärk så det heter duga, jag har fortfarande träningsvärk idag och det var ändå två dagar sedan jag testade det. Detta är en hit, så nu vet jag vad jag gör varje lördagsmorgon! Så har ni inte testat Flowin måste ni göra det...


Flowin Sports Plate är ett nytt och lättanvänt träningsredskap där flera muskelgrupper aktiveras samtidigt genom att kroppsvikten används som belastning tillsammans med pads och platta.


Ovido - Quiz & Flashcards