GIK

Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Evelina - 21 januari 2008 17:26

Beth Orton- I wish I never saw the sunshine

En tänkvärd låt.

Av Evelina - 21 januari 2008 09:14

Nästan en vecka sen jag bloggade. Helt bussy veckan som har varit, tränat mycket så som Flowin, Aerobics, vattenjympa och fitnessyoga. Tid till mina nära och kära med. Lördagskväll var jag o älsk med d & h. Tillbringade kvällen på Hugos med bowling och gotti mat. Så avslutade vi kvällen på stopet med en Irish coffe eller dom andra utom jag eftersom jag körde. S öndag blev det att svänga förbi solarieöarna och sedan hem till the family för att fira lillen i efterskott.

Idag är det en ny dag, en egodag! Ska ut på en promenix, sedan peela kroppen och ansiktsmask. Kvällen ska det avslutas med vattenjympa med mammsen.


Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards