GIK

Alla inlägg under april 2007

Av Evelina - 18 april 2007 00:39

Så då var man äntligen hemma, inte alls funny att jobba kvällar dock är det ett stort plus när pengarna kommer :) Förra månaden hade jag lyckats minska min mobilräkning med 300:- den här månaden känns det som att jag haft telefon i handen hela tiden tack vare mina käraste, ska bli spännande och så vad räkningen denna månad hamnar på?

Jag är beroende av p. Jag som aldrig varit beroende utav nån, eller jo självklart mina käraste men aldrig en boyfriend.


Dagens mumsiiiii

Fanta free, pineapple & grapefruit. Kan inte sluta dricka den

Av Evelina - 16 april 2007 14:55

Allt är på topp. En underbar helg som inte kunde bli bättre och en toppen måndag måste jag säga. Jag som annars hatar måndagar, emn idag är det en bra dag. Tränade på förmiddagen, hela 450 kalorier brändes bort, och det kändes bra. Sedan blev det lunch med p & t på thaihouse. Ska jobba kväll både idag och imorgon, segt som bara den att behöva sluta 01.00 har man tur kanske det blir tidigare. Ett viktig samtal har jag fått med :)

Nu ska jag ut och lägga mig i solen ett tag till och hoppas på att denna måndag får ett bra slut med!


Bild från Västervik


Fin

Av Evelina - 16 april 2007 01:21

Som jag nämde tidigare var det igår p hade planerat nått som jag inte hade en aning om. En timmes bilfärd och jag började få en del fundering om vart vi skulle, så var det till Västervik för att tillbringa kvällen/natten på stadshotellet där. Jag kliver in i hotellrummet och där står en vas med massa stora röda rosor till bara mig. Sedan blev det tre rätters middag intill vattnet på tre rum & kök. Jättefin mat och mumsigt gott. Idag njöt vi av att det var hotellfrukost så det blev en stor frukost med massa olika varianter, sen blev det en långpromenad i solen. Tyvärr så var jag tvungen att va hemma innan klockan tre eftersom jag skulle börja jobba då, hade hellre haft en dag till med bara min p.


Efter tio timmars arbete är det nog dags att sova.

Hoppas eran helg har varit lika fin som min!

Av Evelina - 13 april 2007 22:19

Som de flesta av er såg ni säkert igår på 3:an Jakten på en mördare. Det berör nog många av oss på mer eller mindre sätt. Jag blev mest arg på hur han(mördaren) kunde förneka det han gjort. Att aldrig få ett slut på vad som egentligen hände den natten då Cajsa mördades... När jag var mindre träffade jag henne då och då eftersom min morbror var tillsammans med hennes ena storasyster. En glad tjej vad jag minns. I oktober träffade jag Malin, Cajsas ena storasyster. Man såg en levnadsglad tjej, vi dansade,skojade och drack drinkar hela kvällen. Men man visste att bakom allt fanns en dold yta, en yta som gick att snudda vid. Ett måste att gå vidare och att vara stark. Jag är beundransvärd

Av Evelina - 13 april 2007 18:26

Morgonen började tidigt med djupvattenaerobics med mammsen. Riktigt kul och jobbigt. Åkte till linkan med johanna, köpte en grön klänning som jag får utav mammsen. Tack.Åt god sallad med alldeles för mycket fetaost i men oerhört god. Gått och studerat mig själv i alla speglar som finns på stan, eftersom det är ovant att se mig själv i "kort" hår. Men ni säger ju att det är fint så det får jag helt enkelt tro på ;) P & jag var ute och gick en sväng vid kanalen, sedan skulle vi äta glass på konfekthörnan eftersom han aldrig provat deras glass. Men det var jättelång kö och vi orkade inte vänta så en vanlig pinnglass fick vi nöja oss med attans! Imorgon jobbar jag till fyra på eftermiddagen, sen ska jag hem göra mig fin, för p & jag ska åka i väg nånstans? Det var hemligt dit vi ska sa han? Men jag skulle ha på mig nått riktigt fint. Humm, lite nyfiken jag är och p är mysig.Idag är det fredagen den 13:e dock har det inte hänt nått. Undrar om det händer mer olyckor idag än alla andra dagar?

Av Evelina - 12 april 2007 19:31

För er som är nyfikna, kanske har ni redan förståt det hela. Jag är kär. Det är helt underbart eller rättare sagt han är helt underbar. Jag trodde nog aldrig att jag skulle kunna känna så här på ett bra tag, men efter åtta månaders singel liv så kunde jag få mina fjärilar i magen att komma tillbaka. Det kan inte bli bättre...Because maybe You're gonna be the one that saves me And after all You're my wonderwall

Av Evelina - 12 april 2007 16:10

Nu har mammsen gjort mig fin i håret. Klippt av en bra bit & gjort ljusare slingor.Känner mig nästan som ny igen,hihi!

Av Evelina - 11 april 2007 13:41

Håkan Hellström- Gårdakvarnar och skitLivet förändras var jag än går och det kommer kanske inte alltid vara vi två.Bara så länge det finns stjärnor över oss och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå.Den här pojken har aldrig riktigt sett någon i ögonen och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen. Men månen är död när jag tänker på det och himmlen är gjord av sten.Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över, nej men jag går inte isär när jag går med dig.Jag vet ett berg dit jag brukade gå det är så vackert där, nästan som en tavla,nästan som en tavla över rätt och fel. För man ser gårdakvarnar men man ser skiten med.Jag har inga starka armar att bära dig på. Jag är inte mycket, inte mycket att titta på men du kommer aldrig att behöva ljuga igen och du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen..Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över, nej men jag går inte isärnär jag går med dig.Så många vänner jag känt ingen som jag riktigt behövde, nej jag har aldrig varit normal bara när jag går med dig.

Ovido - Quiz & Flashcards