GIK

Alla inlägg under april 2007

Av Evelina - 10 april 2007 14:57

Nu ska jag sätta igång och fotografera. Dock måste jag välja ett tema, ett tema som jag aldrig haft förut kanske?

Av Evelina - 10 april 2007 01:18

Dubbelt betalt var det (igår) med, pengar, pengar... Men nu är jag äntligen hemma från jobbet, ska natta kudden snart. Har haft konstiga drömmar de senaste nätterna, men inatt hoppas jag på en bättre dröm. Ska tjata på mammsen imorgon att jag vill klippa och färga mitt hår, man måste ju vara vårfin

Av Evelina - 9 april 2007 15:07

Dagarna går fort när man har roligt.Fredagkvällen blev det kinamat, mycket mumsigt. Sedan blev det eyetoy & singstarkväll hemma hos kusin. Jag som aldrig hade spelat eyetoy förut blev detta en helt ny upplevelse för mig, hoppa häck, locka på kitty och ja detta var lite spännande måste jag då säga!Lördagmorgon åkte jag till p, hoppa i hans säng tills han vakna. Ojdå han var visst mycket bakis, inte alls bra. Åkte till systemet handla alkohol till kvällen, och lite mat. På kvällen var det dags att träffa p´s vänner, iaf en del av dom och ja till en början är det riktigt svårt att hålla reda på dessa namn. Men tillslut satt dom. Åt påskmiddag, och njaa jag tycker inte om detta med ägg,sill och ja vet vad. Inte min grej. Jag höll mig till jäger+redbull och tequila. Man kan säga att det blev en riktig karatefylla, hade inte druckigt tequila sen den superhårda partykvällen i Thailand. Så det var en comeback, en liten än. För sen är allt svart. Jag kan då säga glatt att alla blev kalas, och inte bara jag. Tack och lov!Igår var en återhämtningsdag, vaknade upp utan mobil. Men senare på dagen återfanns den. Grillning på kvällen och urdålig film. Time to work

Av Evelina - 6 april 2007 16:41

Hoppas ni alla får en trevlig påsk, det ska jag ha iaf :)

Av Evelina - 6 april 2007 16:26

Idag är den dagen som ska vara längst på hela året. Tänka på jesu lidande. Fast om man nu ska tänka på det gör man det genom att visa resepkt men visar man resepkt genom att sitta i ett hörn en hel dag och tänka på detta lidande?.. Inte har mina tankar gått till det idag. Jag tycker att man kan visa resepkt genom att göra roliga saker. Blev promenix med p sedan träffa kusin ännu mer promenix och glass på konfektshörnan.Igår fick jag en blomma utav p, jättefin är den. Jag som inte har några gröna fingrar ska göra mitt bästa att försöka hålla denna växt vid liv. Jag lovar!

Av Evelina - 5 april 2007 17:28

ny presentationsbild.

Av Evelina - 5 april 2007 15:35

Slutade jobba 00.30 inatt och det resulterade i att jag tog en sovmorgon. Kl tio var jag uppe och yrade, gjorde mig i ordning sen hamnade jag hemma hos johanna. Hon fick sitt påskägg, och stoffes påskägg gömde jag i lägenheten så det får han leta efter sen. haha. Lovade p att jag skulle laga mat ikväll så bäst att jag gör de, varm smörgåstårta blir det. Mumsigt! Köpte två neccesärer idag, en för att ha mina rengöringskrämer,shampoo/balsam, fuktighetskräm och allt som är nyttigt för min hy & håret. Och så blev det en mindre till att ha mitt dagliga smink i. En randig och en bebis-rosa. Me like!shopaholic*

Av Evelina - 4 april 2007 11:43

Hamnade i morse hemma hos johanna, åt lite frulle sedan solade jag. Gick en sväng på stan, klänningen som jag köpte igår är helt underbar verkligen en favorit, kommer bli toppenbra att ha den på lördag då jag ska träffa p och hans kära vänner. Köpte en grön foundation från Face, en som ska dämpa röda nyanser & fläckar. Ska prova den lite senare idag och hoppas på att den blir bra. Jag fick ett påskägg idag med, ett lip-balm låg det i och ett rosa naglack. Johanna är en riktig heting på att veta precis vad jag vill ha. Thanks honey!

Ovido - Quiz & Flashcards