GIK

Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Evelina - 4 juni 2007 11:00

Mycket jobb= Mindre bloggande


Men nu är jag tillbaka.Inte så mycket nytt men lite. Fredagen roade jag mig att åka på klaras fest, dock körde jag. Trevligt även fast jag var nykter, kunde ha trott att några var på begravning dels klädsel och astjuriga...

Ny brun utan sol med har jag köpt, inte den billigaste men riktigt bra från märket Shiseido!

P roade sig med att åka till grannlandet på ett dygn för att handla alkohol. När han kom hem fick jag en present, en parfym. Cindy Crawford- Waterfalls. Min absoluta favvolukt! Ett stort plus till min söto. Jag jobbade några timmar på smultronstället i lördags också, alltid roligt att få va där. Men kändes konstigt att inte jobba där hela sommaren. Men några timmar fick jag ju jobba iaf.hihi


Det har varit strålande väder både lördag och söndag. Men så idag när jag är ledig ja vart är då solen någonstans? Fasiken sol nu blir jag less på dig.


Wihoo, en massa party den här veckan med. Me love!

Torsdag- Studentskiva för min kusin J.

Fredag- Partiiie, johanna tar examen. Äntligen är du sjukgymnast nu.

Lördag- P och hans vänner har stoooor partiie (125 gäster)

Ovido - Quiz & Flashcards