GIK

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Evelina - 12 juni 2007 06:07


Tog mitt första kliv ur sängen när klockan slog halv sex, kändes oerhört segt att behöva gå upp tidigare än vad p gör. Börjar jobba vid sju ska ha frukost idag så mycket man ska hinna fixa och laga innan alla frukostgäster kommer. Pust och stön fast det är ju skönt att sluta tidigt!


Måste berätta om en oerhört klantig sak. Jag har hela tiden trott att midsommarafton var den 21:e och då trodde jag att jag slutade jobba kl fyra och ledig midsommardagen. Men eftersom midsommarafton INTE är den 21:e innebär detta att jag är ledig på mid.afton och börjar klockan sju på morgonen därefter. Ååå vilken tabbe, inget partiie för min del eller ja kanske lite. Fy farao först glädje sedan ja jag vet inte vad. Men om ett år är det midsommar igen och då ska inte jag jobba iaf. Så det så!



Ovido - Quiz & Flashcards