GIK

Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Evelina - 28 juni 2007 20:53

Oooh, Ikea & ikano. En mysig eftermiddag med j & a.

Jag handlade näst intill inget alls. Hör och häpna! Köpte mig en minijacka som p betalar åt mig ;) Tack älsk! Sedan blev det endast en sak till inne på ikea. Men jag kände mig nöjd ändå! Göteborg nästa helg, liseberg & shopping. Och ännu mer bo på hotell. I love!



Av Evelina - 28 juni 2007 06:39

Idag är en lite mer planerad dag. Ska till en speciel butik där de säljer mammsens & mina favvosaker. Kanske inte kan kalla det saker men men kan inte skriva vad pappsen och jag ska handla ifall om hon läser det här ;) Men fint kommer det att vara! Tänka sig att min mamma är på väg att bli gammal hihi. Nee inte så gammal.

 Sedan blir det ikea med j & a.


;)



Ovido - Quiz & Flashcards