GIK

Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Evelina - 14 juni 2007 08:01

Är inte alls på blogghumör idag, eller rättare sagt känns som jag inte har nått superseriöst att skriva om mn jag får försöka iaf.

Jag, p & j var på city gross igår för storhandling dock blev det inte lika mycket mat som sist men ganska mycket. Haha ganska roligt har vi det när vi handlar. Sedan åt vi varm smörgåstårta och tittade på någon film. Idag ska jag roa mig med att jobba på smultronstället igen och sedan ikväll ska jag på studentskiva, S som tar studenten. Blir nog trevligt.


Igårkväll när jag kelade med min kh, bet han mig. Jag förstår inte riktigt varför han gjorde det för, för han är hur kelig som helst och han tycker om mig. Humm ja det var väl nått som inte passa herr´n. Han bet så hårt att det blödde en massa, och jag tyckte lite synd om mig själv.


 P säger illa kvickt- Du har väl tagit stelkramp? För du vet dom där kan ju ha rabies och skit.

Ja det vore väl för illa om jag drabbades av rabies. Men min lilla kh är frisk. Så jag kommer inte bli galen.


 Att det är tråkigt väder gör inte så mycket när man jobbar, men det har fasiken mycket enklare att gå upp ur sängen när det är soligt. Så ge mig en massa sol nästa tisdag och torsdag för då är jag ledig ;) Äntligen!



Nu är det duschtime


Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards