GIK

Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Evelina - 11 juni 2007 21:29

Jag slapp laga mat ikväll, p hade köpt grekisk sallad till mig.Mumsigt Har precis bäddat rent, köpte nya påslakan från Hemtex( obs 50 % rea har de där nu) ganska bra faktiskt!


Jag ska köpa en hamster, jag som aldrig haft ett sånt djur ska bli spännande. P vill att hamstern ska heta kalle men jag vill nog ha en vera.


Jag har nu börjat fundera på det här med sambos (njaa kanske inte jag, tankarna började surra i mitt huvud när j påpekade att jag nu faktiskt var sambo med p). Okej jag bor ju faktiskt hos p sen någon månad tillbaka, men att kalla mig själv som sambos är skrämmande. Jag har nog inte tänkt så långt, själv kallar jag det att jag har flyttat till p, men använder inte ordet sambos det låter alldeles för vuxet och absolut ingen evelina-grej! Jag kommer aldrig att kalla mig själv för sambos och aldrig gifta mig för det är inte ett dugg min grej. Jag kommer nog alltid att vara den fria fjärilen om jag får bestämma själv.

Av Evelina - 11 juni 2007 09:03

Årets första dopp togs igår, och ja det var ganska varmt i vattnet. En massa solning hann det också med. Jag och e låg på berget och solade några timmar medans grabbsen simmade över till andra sidan och hoppade från ett berg och var som barn på nytt igen, haha.


Men men i torsdags blev det studentskiva för kusin mycket trevligt och god dricka. Lite fullibulli som det ska va ;)

fredags kvällen var det dags att fira j som blivit sjukgymnast nu, så vi tjejer bestämmde oss för att åka Go cart och ja jag vet att jag var bäst. Utomhusbanan var alldeles förrolig att åka på.

Lördag blev det jobb på smultronstället sedan hem och göra sig i ordning med j och åka till p´s och deras stoora fest. Mycket folk, och mycket trevligt!


Nu ska jag jobba hela veckan både på stegeborg och på smultronstället så nästa tisdag är jag äntligen ledig igen så då hoppas jag på fint väder.



Ovido - Quiz & Flashcards