GIK

Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Evelina - 19 juni 2007 08:01

Nu var min första ska avklarad. En kladdkaka. Ska hem idag och fika lite så en kladdkaka passar perfekt. Tänkte även ta med mig min bikinis så jag kan ta första doppet i poolen där hemma (om dagen/vädret nu tillåter det) Jag borde hinna gå en sväng på stan också, måste inhandla en klänning till midsommar, en blommig vore finfint!

Tittat på lite resor till hösten med. Men p och jag har beslutat oss för att ta sista-minuten-resa i september. Vill åka till Kroatien eftersom ingen av oss har varit där. Men som sagt man vet aldrig vart man hamnar ;)



Idag är ingen vanlig dag för det är johannas födelsedag. Hurra hurra hurra!



Happy day!

Av Evelina - 19 juni 2007 06:47

Vaknar upp av att solen skiner. På min lediga dag som precis börjat. Låt det nu vara sol hela dagen lång. Det kommer bli en toppen dag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards