GIK

Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Evelina - 18 juni 2007 07:58

Ännu mer jobb idag. Har inte varit ledig sen förra söndagen, känns trist men ganska okej. Vill ju hellre vara ledig på helgerna så jag kan umgås med älsklingen och vännerna. I lördagskväll kom j & s hit, vi grillade och åt god mat. Igår skulle jag ha tvättat på kvällen efter jobbet men när jag kom hem så hade p gjort det åt mig, hihi. Bättre än så här kan det ju inte bli, alldeles för bortskämd ;) Imorgon är jag äntligen ledig, då ska det solas och badas om det är fint väder, så måste jag handla nått fint till midsommar!


Igårkväll skulle jag och p göra hemmagjord pizza. Så försöker jag ringa till pappsen och fråga efter receptet. Inget svar. Så då tänkte vi ingen pizza blir det ikväll. Då helt plötsligt knackar det på dörren. Det var mammsen & pappsen som kom med recptet till oss (hade berättat att vi skulle laga pizza för dom på morgonen) och så hade de tagit med sig pappsens ena födelsedagspresent- Pizza Pronto. Så då fick p och jag prova den. Och ja pizzorna vart riktigt goda. knapriga och fina!


om tjugo minuter ringer klockan. Dags att gå upp. Kanske ska sussa lite till bara...


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards